فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس تبیین توطئه دشمنان در مطرح کردن موضوع استعفای دولت و همچنین نقششان در آشوب های بنزینی بود.ائمه جمعه فارس همچنین نقدهایی به وضعیت اقتصادی داشتند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.
کد خبر: ۸۰۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 23 December 2019

استعفای دولت نقشه دشمنان است|مدیران در موضوع بنزین باید زمانشناسی می کردند

به گزارش تابناک فارس:امام جمعه موقت شیراز موضوع استعفای دولت را نقشه‌ دشمنان دانست و با بیان اینکه نباید در مسیر نقشه و توطئه دشمنان حرکت کرد، گفت: استعفای دولت نقشه دشمنان نظام به خصوص آمریکا و اسرائیل و بی‌دولتی به معنای خلأ و هرج و مرج در کشور است و در این زمینه دولت باید با قوت و قدرت کامل به کارش ادامه بدهد.

رضوی اردکانی با تاکید بر لزوم حضور افراد متخصص و متعهد و با تجربه در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری، گفت: آشوب‌های بعد از اصلاح نرخ بنزین موضوعی بود که دشمن سال‌های برایش برنامه ریزی کرده بود، البته مدیران هم باید زمان شناسی می کردند تا جامعه دچار شوک نشود.

فروپاشی آمریکا و اروپا آغاز شده است

امام جمعه فیروزآباد گفت:ما به دنیا اعلام می‌کنیم که فروپاشی آمریکا و اروپا آغازشده و به فضل الهی طولی نخواهد کشید که سقوط حتمی آمریکا و اروپا را خواهیم داشت.

هاشمی زاده افزود:آنچه مسلم است ما باید مجلسی تشکیل دهیم که همگام با گام دوم انقلاب حرکت کند چراکه در گام دوم انقلاب ما با گرانی‌های ساختگی و حملات امنیتی و روانی و تشدید محاصره اقتصادی روبرو هستیم و مسئله اغتشاشات اخیر هم کشاندن آشوب اغتشاش تا انتخاب یازدهم بود؛ که با کمک امت حزب‌الله و تدابیر مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد.

نام نویسی فله ای نامزدهای انتخاباتی توطئه است|دولت 6 سال کشور را معطل برجام کرد|60 درصد کارخانه های کشور تعطیلند

امام جمعه لامرد بابیان اینکه نام‌نویسی فله‌ای در جریان ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی برای جریان‌سازی آشوب است افزود: از سوی دیگر امروز افرادی موضوع استیضاح رئیس جمهور را مطرح می‌کنند که از همان سران فتنه‌های سال‌های 78 و 88 بوده که تا دیروز تمام‌قد پشت سر دولت بودند، این‌ها همان کسانی هستند که با غرب ارتباط دارند و اصحاب فتنه‌ای هستند که هنوز عذرخواهی نکرده‌اند.

حسین زاده با اشاره به اینکه دولت 6 سال کشور را در قضیه برجام معطل خود کرده و امروز باید به جبران کاستی‌ها باکار جهادی بپردازد، گفت: دولت باید پاسخگوی مردم باشد چرا که درد فقر در برخی نقاط کشور نمایان است.

امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: برابر آمارهای موجود 60 درصد واحدهای تولیدی کشور تعطیل‌شده‌اند که باید با اقدامات سریع این واحدهای تولیدی مجدداً به چرخه تولید کشور بازگردند.

وی با اشاره به وقوع باران سیل‌آسا در لامرد بیان داشت: حجم عظیمی از آب وارد شهرستان لامرد شد که گویا مدیریت بحران شهرستان نیز انتظار آن را نداشت.

حسین زاده اضافه کرد: زیرساخت‌های شهری باید طوری باشد که تخلیه آب بیشتری انجام شود و در بازدیدهای میدانی دیدم که بسیاری از خانه‌ها در مسیر خروجی آب رودخانه‌ها قرارگرفته‌اند.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به اینکه دستگاه و امکانات در جریان وقوع سیل لامرد کم بود ابراز داشت: شهردار لامرد نمی‌دانست با یک لودر به غرب شهر خدمات‌رسانی کند یا به شرق شهر. باید در این زمینه فرماندار لامرد برای افزایش امکانات در زمان مدیریت بحران تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان سیل اخیر بسیاری از سرمایه‌های مردم از بین رفت اما حضور به‌موقع بچه‌های جهادی بسیج از آلام دردهای مردم کم کرد و تا امروز نیز گروه‌های جهادی مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

6 سال اقتصاد کشور فدای سیاست خارجی شد

امام‌جمعه اقلید از کوتاهی یا کم‌توجهی در امر اقتصاد کشور انتقاد کرد و گفت: حدود 6سال اقتصاد کشور را فدای سیاست خارجی کردیم اما نه‌تنها چیزی عایدمان نشد بلکه سفره مردم نیز کوچک‌تر شد.

خطیب جمعه اقلید به اوضاع برخی از کشورها و عدم امنیت در آن‌ها و زجری که مردم می‌کشند اشاره و با بیان اینکه عملی شدن این درخواست موجب پایمال شدن امنیت کشور می‌شود، عنوان کرد: چرا عده‌ای نسنجیده این حرف‌ها را سر زبان‌ها انداختند که منافقان جانی و آدمکش، اسرائیل کودک کش، آمریکای غارتگر، رسانه‌های تفرقه‌افکن و...، دم از دلسوزی زده و نقش دایه مهربان‌تر از مادر را بازی کنند.

وی از افول تمدن غرب و فروپاشی آمریکا سخن گفت و برخی از نشانه‌های این فروپاشی مانند به‌هم‌ریختگی دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات و ماجرای استیضاح، شکست‌های پی‌درپی در سوریه، لبنان و...، وضعیت سیاسی درونی، به هم ریختن روابط با بسیاری از کشورها و... را برشمرد.

کازرون سد می خواهد

امام جمعه کازرون گفت: این شهرستان جزو شهرهای پربارش فارس است اما این آبها نگهداری نمی شود و از دست می رود بنابراین وجود سد برای شهرستانی که جزو شهرهای پربارش محسوب می شود ضروری است.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به اهمیت انتخاب افراد توسط مردم افزود: مردم باید موشکافانه رأی دهند چرا که دسترنج و اختیار شهر و کشورمان را می‌خواهیم در اختیار افرادی قرار بدهیم که خود من و شما آنها را انتخاب می‌کنیم بنابراین توقع دقت و حساسیت توسط شورای نگهبان را داریم و البته زمینه برای حضور احزاب و تفکرات مختلف را نیز خواهانیم.

مردم در انتخابات پیش رو با بصیرت تر عمل می کنند

امام جمعه بخش سیدان مرودشت منشا مشکلات اقتصادی در کشور را سه عامل تحریم دشمنان، مدیریت ضعیف داخلی و مردم که به جای نه به گرانی بیشتر از گرانی استقبال می کنند دانست.

رستگار خاطرنشان کرد: با استعفای ریاست جمهوری قطع به یقین وضعیت اقتصادی کشور درست نمی شود و مردم بیدار  و آگاه هستند و این احزاب سیاسی افراطی را می شناسند و در انتخابات پیش رو با بصیرت تر از قبل عمل می کنند.

مردمی که همه چیز خود را فدای نظام کرده اند را در تنگنا نگذارید

کلانتری؛امام جمعه مرودشت خطاب به مسئولان و با بیان اینکه مردم در تنگنا وسختی هستند،بیان داشت :مسئولان بدانند که این مردم برای حفظ وپابرجا ماندن نظام از مال وجان وناموس خود گذشته وجوانان رشید خود را تقدیم نظام کردند،بنابراین شایسته نیست که در تنگنا وسختی قرار گرفته وخدای نکرده مورد اجحاف قرار گیرند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار